Правила повернення та обміну товарів

1. Повернення та обмін товару належної якості

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" (стаття 9) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3153-20#Text, покупець має право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту отримання, якщо:

  • товар не був у використанні;
  • збережено його товарний вигляд, ярлики, пломби;
  • товар не має слідів експлуатації, пошкоджень чи стороннього запаху.
  • повернення товару належної якості відбувається за рахунок покупця (безкоштовно новою поштою з послугою Легке повернення)

2. Повернення та обмін товару неналежної якості

Якщо товар виявився неналежної якості (має заводський брак, дефекти), споживач має право:

  • обміняти його на аналогічний товар без доплати;
  • відправка товару на обмін здійснюється на наступний день після отримання повернення від покупця
  • отримати повернення коштів у повному обсязі за умови повернення товару покупцю, при цьому доставку оплачує продавець;
  • здійснити ремонт або знижку на товар (за домовленістю).

Для повернення/обміну необхідно:

  1. Звернутися до нашої служби підтримки за тел 095-254-66-28
  2. Надати фото/відео дефекту
  3. Узгодити спосіб повернення товару
  4. Повереннення на адресу Нова пошта - Миргород, відд 1, Гоголя.4 Бойко О В тел 095-254-66-28

Важливо!

  • Повернення коштів здійснюється тим самим способом, яким було здійснено оплату.
  • Кошти повертаються продавцем на наступний день після отримання повернення від покупця. Строк отримання коштів залежить від роботи банку
  • Доставка повернення здійснюється за рахунок продавця у разі фабричного браку.

📌 Якщо у вас виникли питання щодо повернення або обміну, звертайтеся до нашої підтримки!