Правила повернення та обміну товарів
1. Повернення та обмін товару належної якості
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" (стаття 9) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3153-20#Text, покупець має право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту отримання, якщо:
- товар не був у використанні;
- збережено його товарний вигляд, ярлики, пломби;
- товар не має слідів експлуатації, пошкоджень чи стороннього запаху.
- повернення товару належної якості відбувається за рахунок покупця (безкоштовно новою поштою з послугою Легке повернення)
2. Повернення та обмін товару неналежної якості
Якщо товар виявився неналежної якості (має заводський брак, дефекти), споживач має право:
- обміняти його на аналогічний товар без доплати;
- відправка товару на обмін здійснюється на наступний день після отримання повернення від покупця
- отримати повернення коштів у повному обсязі за умови повернення товару покупцю, при цьому доставку оплачує продавець;
- здійснити ремонт або знижку на товар (за домовленістю).
Для повернення/обміну необхідно:
- Звернутися до нашої служби підтримки за тел 095-254-66-28
- Надати фото/відео дефекту
- Узгодити спосіб повернення товару
- Повереннення на адресу Нова пошта - Миргород, відд 1, Гоголя.4 Бойко О В тел 095-254-66-28
Важливо!
- Повернення коштів здійснюється тим самим способом, яким було здійснено оплату.
- Кошти повертаються продавцем на наступний день після отримання повернення від покупця. Строк отримання коштів залежить від роботи банку
- Доставка повернення здійснюється за рахунок продавця у разі фабричного браку.
📌 Якщо у вас виникли питання щодо повернення або обміну, звертайтеся до нашої підтримки!